شکایت الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


فقط خوشگلا بیان

هر چی دوست داری

 

با شكايت‌ عليرضا حقيقي و الناز شاكردوست؛ هيات منصفه مطبوعات «خبر ورزشي» و «خبرآنلاين» را مجرم شناخت

در پی خبر کذب ازدواج علیرضا حقیقی با الناز شاکردوست، این فوتبالییست و هنرمند پیگیر شکایت از یک سایت، خبرگزاری و روزنامه ورزشی شدند و آن ها را در دادگاه محکوم کردند.

دادگاه مطبوعات مديران مسوول نشريه «خبر ورزشي» و سايت‌هاي «خبر آنلاين» و «ميراث آريا» را محاكمه كرد.

جلسه‌ي رسيدگي به كيفرخواست مطروحه عليه مديران مسوول نشريه «خبر ورزشي» و سايت‌هاي «خبر آنلاين» و «ميراث آريا» صبح روز يك شنبه 16 مرداد (امروز) در شعبه‌ي 78 دادگاه كيفري استان به رياست قاضي مجيد باقري و با حضور اعضاي هيات منصفه‌ي مطبوعات برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، با توجه به اين‌كه مديرمسوول سايت «ميراث آريا» و شاكي پرونده حضور نداشتند، رييس دادگاه و مستشاران موافقت كردند دادگاه مذكور تجديد شود لذا هيات‌ منصفه مطبوعات ضمن موافقت با پيشنهاد فوق، اظهارنظر خود را به بعد از تشكيل و تجديد دادگاه موكول كردند.

بر اساس اين گزارش، درخصوص شكايت حبيب كاشاني، با عنايت به اين‌كه وي پس از شركت در جلسه‌ي دادگاه و اداي پاره‌اي توضيحات، رضايت خود را اعلام داشت، لذا با توجه به اين امر و نظر قبلي هيات منصفه درباره‌ي پرونده نشريه «خبر ورزشي و سايت خبر آنلاين» هيات منصفه‌ي مطبوعات از اين اقدام استقبال كرد.

هم‌چنين در باب شكايت «عليرضا حقيقي» و «الناز شاكردوست»، هيات منصفه‌ي مطبوعات با اكثريت آرا متهم را مجرم دانست.

ضمنا هيات منصفه‌ي مطبوعات، به اكثريت آراء متهم را مستحق تخفيف دانست.

پیش از این سایت خبرآنلاین؛ از ازوداج الناز شاکردوست بازیگر سینما و علیرضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خبر داده بود که به دنبال ان و پس از انتشار خبر، الناز شاکر دوست در گفت و گو با برنا نه تنها این خبر را تکذیب کرد بلکه اذعان داشت که در پی شکایت از کسانی است که این گونه اخبار را منتشر می کنند و همچنین با گلایه گفت: من این آقا را اصلاً نمی شناسم و نمی دانم اصلاً برای چی برخی این کارها را می کنند و این اخبار را از کجا در می آورند.

علیرضا حقیقی بازیکن فوتبال است. او هم‌اکنون دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است.

شاکردوست هم از سال 1383 و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد و این روزها مشغول بازی در سریال «قلب یخی» محدمحسین لطیفی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 11 / 6 / 1390برچسب:,ساعت1 قبل از ظهرتوسط mahsa | |